A 11.E osztály kirándulása a Királyerdő-hegységbe

2019. október 21.

Kihasználva a derűs, napsütéses, kellemes októberi napokat, október 18-20. között Révre kirándultunk. A Királyerdő rendkívül sokféle tájelemei, látnivalói közül nem hagyhattuk ki a Zichy-cseppkőbarlangot, amelynek teljes hossza 2700 m. Vezetőnket követve kis csoportunk csupán a barlang egyharmadát járhatta be, de így is számos érdekes cseppkőalakzatot láttunk. A barlang megtekintése után a teherbíróbbak túrázni indultak. A Körös bal partján haladva, a kék pontot követve mintegy 9 km-t tettünk meg. Utunk során gyönyörködhettünk az erdőségek napsütésben tündöklő, gyönyörű őszi színeiben és a a szoros három nagyobb kilátóját is érintettük, ahonnan lélegzetállító panoráma tárult a szemünk elé. A túra után jól estek a finom falatok, majd szabadprogram következett. Természetesen az esték is remek hangulatban teltek: volt zene, tánc, társasjátékozás, beszélgetés, bulizás.

Zöld hét

Órarend

Ady 250

Egy polc, egy könyv

A könyvtáros ajánlata

"...nem is lehetünk más célra ebben az életben, mint hogy megismerjünk mindent, amennyire lehetséges: a tarka és zegzugos világot, a megbocsátandó embereket, az egymásra morgó népeket; s amikor mindent megismertünk, amennyire lehetséges, akkor visszamenjünk oda, ahol otthon lehetünk." Tamási Áron